אמפייר חשמל וגופי תאורה מעוצבים

קנייה מאובטחת

Search
Generic filters

איך בוחרים מאוורר תקרה – המדריך

איך בוחרים מאוורר תקרה - המדריך של אמפייר וכניק

בשנתיים האחרון מאווררי התקרה הפכו להיות טרנד חם בכל מה שקשור לעיצוב פנים. אז אם אתם שוקלים לקנות מאוורר תקרה בבית – כדאי שתדעו כי היום קיימים סוגים שונים של מאווררי תקרה, גדלים שונים ופונקציונליות שונה. ישנם מאווררי תקרה במראה פשוט ויש מאווררי תקרה יוקרתיים במראם. אז איך בוחרים מאוורר תקרה? המומחים של אמפייר טכניק עושים לגם סדר.

מאוורר תקרה בוחרים בהתאמה לגודל החדר

שבוחרים מאוורר תקרה, התאמת המאוורר לגודל החדר חשובה ביותר הן מבחינת אפקטיביות בפעולתו והן מבחינה אסתטית. גדלים נפוצים של מאווררים עשויים להיות 52 אינץ' ו-42 אינץ', כך שההבדלים בין הגדלים אינם זניחים. מוט התלייה של המאוורר קובע את המרחק בין התקרה לבין הלהבים ובמידת הצורך, ניתן להאריך אותו. כמו כן, קחו בחשבון את גובה המאוורר מהרצפה מהיבט הבטיחות וכן למרחק של הכנפיים מחפצים נוספים בחדר דוגמת ארונות (כשדלתות הארון פתוחות!).

אופן ההפעלה של המאוורר

אופן הפעלת מאוורר התקרה יכול להיות מאוד חשוב למי שבוחר מאוור תקרה ההפעךה עשויה להיות באמצעות מתג על הקיר, חוט משיכה או שלט. זה יכול להיות מאוד חשוב למי שקונה את המאוורר. בהתאם ליכולות המאוורר, כך תהיינה האפשרויות באמצעי ההפעלה שעומד לרשותכם – כיבוי, הדלקה, שינוי מהירות סיבוב להבים, שינוי כיוון סיבוב המאוורר וכדומה. כמו כן, אם כלולה במאוורר מנורה, תוכלו לשלוט גם בהפעלה וכיבוי (ו/או עמעום) שלה. אופן הפעלת מאוורר התקרה שאתם בוחרים, קשור גם הוא להתאמת המאוורר לחדר וכמובן להעדפותיכם. לכן, ייתכן שתרצו להשתמש בכך, כאמצעי ראשוני לסינון אפשרויות.

בחירת מאוור תקרה שמתאים לעיצוב הכללי של החדר או החלל

בכניסה לחדר, בדרך כלל ישנם כמה אלמנטים אשר תופסים את העין. אלה לרוב האלמנטים הגדולים יותר, שנמצאים בקדמת החפצים שבחדר. ארונות למשל. מה מבחינת התקרה? לרוב, אין שם אף אלמנט גדול כמו המאוורר או אפילו קרוב לכך! האם ברורה עכשיו, המידה שבה הוא בולט בחלל שבו הוא מותקן? בעיצוב מאוורר תקרה, בולטים במיוחד שני אלמנטים. האחד, הוא עיצוב ה"כנפיים", מבחינת החומר שממנו הן עשויות, הצבע והגוון וכן המבנה. השני, הוא מרכז המאוורר, אשר עשוי לכלול גוף תאורה מעוצב ומנורה עם עוצמת וגוון אור מסוימים. יש מגוון גדול של אפשרויות בעיצוב של שניהם וסביר שתרצו להתאים זאת, למראה הכללי של החדר. דווקא מבחינת צבע המאוורר, המבחר לרוב מצומצם. זאת, מאחר שמאווררי תקרה נוטים להיות בצבעים, אשר יוכלו להשתלב בקלות בסכמת הצבעים של כל חדר. לכן המאווררים הם לרוב בצבעי לבן, שחור או בגוון של עץ.

מאווררי תקרה שונים עשויים מחומרים שונים

ככל שמאוורר התקרה יידרש לפעול בתנאים יוצאי דופן, כך תגבר חשיבות החומרים ועמידותם. מאוורר שמופעל בחדר סגור, שונה ממאוורר במרפסת שחשופה למזג אוויר נוח יחסית ושונה ממאוורר לפרגולה במזג אוויר יותר סוער והפכפך. כמובן, מאוורר כזה לא אמור להיות חשוף ישירות לגשם או רטיבות מכל סוג שהוא. בנוסף, ברור שלבחירת החומרים יש גם השלכה על מראה המאוורר. בכל מקרה, עדיף לבחור בחומרים איכותיים. אלה יהיו העמידים יותר ולרוב, גם יראו יותר טוב.

איך בוחרים מאוורר תקרה | אמפייר טכניק

יש לשים לב למנוע ולכנפיים

בליבו הטכני של מאוורר התקרה, נמצאים המנוע וה"כנפיים" שהוא מניע. רצוי לבחור במאוורר איכותי ושקט ופירוש הדבר, מאוורר בעל מנוע מיצרן איכותי, אשר יעבוד לאורך זמן כראוי ובשקט. שאלה נפוצה ומעניינת בהקשר זה, היא האם ובאיזו מידה, מספר ה"כנפיים" במאוורר קשור לעוצמתו. התשובה הקצרה היא, שכיום זה לא בהכרח קשור וגם מאוורר בעל מספר להבים קטן במיוחד או גדול במיוחד, יכול להיות אפקטיבי, איכותי ושקט. זאת, למרות שיותר להבים פירושם יותר "גרר" מבחינה אווירודינמית ויותר משקל. משמע – יותר עומס עבודה על המנוע. לרוב, מדובר על 2-4 כנפיים. עוד היבט טכני כזה שמבדיל בין דגמים, אבל לא בהכרח ישנה מבחינתכם, הוא זווית ההטיה של הכנפיים.

אמפייר טכניק – מאווררי תקרה מעוצבים, יוקרתיים ואמינים

אנו מזמינים אתכם להיכנס לקטגוריית מאווררי התקרה שלנו ולבחור מאוור תקרה מעוצב ויוקרתי, שישלים את מראה החלל שלכם באופן מושלם! ואם אתם מתקשים בבחירה, אנחנו תמיד כאן בשבילכם כדי לעזור

מאמרים נוספים

תפריט נגישות

Search
Generic filters

קטגוריות

Search
Generic filters

הצהרת נגישות עסק

  1. חנייה נגישה
    קיימת גישה ישירה לחנות מהחנייה, ללא מעליות וללא מדרגות. נא ליצור קשר לפני הגעה לחנות.

  2. ניתן ליצור קשר:
    bet.hapsanter@gmail.com
    0543131328