אמפייר חשמל וגופי תאורה מעוצבים

קנייה מאובטחת

Search
Generic filters

בחירת פנסי חירום – מדריך. הכינו את ביתכם לחורף

בחירת פנסי חירום - מדריך | אמפייר טכניק

החורף מגיע – מדוע כדאי להחזיק פנסי חירום בבית וכיצד נבחר נכון?

החורף עוד מעט כאן, וזה הזמן להיערך כראוי. הפעם, כל מה שרציתם לדעת על פנסי חירום לבית. מהן הסיבות לכך שכדאי להחזיק אותם, מהם הסוגים הקיימים ואיך לבחור את תאורת החירום לצרכים שלכם.

כל הסיבות להחזקת פנסי חירום בבית

פנסי חירום עשויים להידרש תמיד, אולם בחורף הם נדרשים באופן מיוחד. קחו בחשבון את הסיבות הבאות:

  1. הפסקות חשמל בשל עומס יתר – בעונת החורף, צריכת החשמל נמצאת בשיאה. למעשה, על פי קצב הגידול בביקוש, אנו צפויים יותר מתמיד לראות הפסקות חשמל יזומות. פנסי החירום הביתיים ימשיכו לספק תאורה רציפה.
  2. הפסקות חשמל בשל תקלות – לצד הפסקות חשמל יזומות, בחורף קורים לא מעט מקרים של תקלות במערכת החשמל. רוחות עזות, ענפי עצים שנתלשים, גגונים מעופפים, כל זאת ועוד יכולים לקרוע כבל חשמל או לפגוע בשנאים. גם במצבים כאלה, טוב שיש פנס חירום ביתי זמין, אחד לפחות. אם הבית גדול, הרי שכדאי לרכוש מראש אפילו כמה פנסים או תאורה חזקה במיוחד.
  3. פנסים ניידים, אתכם גם במרפסת – אם יש לכם מרפסת שמש או גג פתוח, זיכרו כי בחורף החושך יורד מוקדם. אם אתם רוצים ליהנות מישיבה נינוחה במרפסת, ארוחה או התרגעות, פנס חירום נייד יביא אליכם את האור. אין צורך להשקיע בהתקנת תשתית חשמל או לחפש מנורות קבועות שעמידות לגשם.
  4. פנסי חירום מועילים גם ברכב – אם אתם רוצים לבדוק את מד השמן או לבצע חיזוק של בורג כזה או אחר, קשה לבצע זאת בחשכה. פנס חירום שיכול להאיר תחת מכסה המנוע, מועיל מאוד. כמו כן, אפשר להיעזר בתאורה כזאת בטיולים ובפיקניקים, בכל עונה בשעות החשכה.

פנס נייד או תאורה ניידת – אלה השיקולים

ישנם שני סוגים עיקריים של פנסים ותאורת חירום. מצד אחד ישנה תאורה ניידת ומצד שני יש תאורה נייחת, כלומר מקובעת למקומה ולא ניתנת להזזה. השיקולים לבחירה מתחילים עם מטרת התאורה. אם רוצים שתהיה תאורה חזקה בחדר מסוים, אמצעי תאורה מקובע לקיר נותן את המענה. זה אידיאלי לחדרי עבודה, למשרדים, לחללים ציבוריים ויש הורים שמעוניינים בכך גם לחדרי ילדים. פנסי חירום ניידים לרוב בעלי הספק תאורה נמוך יותר, אך אפשר לשאת אותם ממקום למקום. פנסי חירום כאלה צריכים להיות במקום נגיש בבית, ואפשר להיעזר בהם כדי להאיר כל דבר רצוי. ניתן לגשת איתם למטבח, לחדר המדרגות, למרפסת. ניתן לקחת פנסים ניידים ביציאה מהבית ולהשתמש בהם כפנס תאורה איכותי וחזק, לכל יישום רצוי.

תאורת בוהו שיק עם מנורת תליה מקש - מדריך | אמפייר וכניק
פנסי חירום

איך לבחור פנסי חירום

לאחר שהחלטתם האם רצוי לכם פנס חירום נייד או תאורה מקובעת בברגים, שתפעל אוטומטית בהפסקת חשמל, ישנם עוד כמה שיקולים.

שיקולהסבר
אורך חיים הבטריהשימו לב שיש הבדלים ממשיים בפרק הזמן הרציף שפנס או תאורת חירום יכולים להאיר לפני צורך בטעינה מחודשת. בדקו תמיד את אורך החיים של הסוללה. סוללה שנגמרת מהר מדי, עלולה להשאיר אתכם בחושך אם הפסקת החשמל מתארכת.
עיצובשאלו את עצמכם האם רצוי לכם פנס חירום מעוצב ומרשים, או שמספיק לכם תאורה פרקטית ורגילה למראה. במיוחד כאשר מדובר על תאורה קבועה ולא ניידת, כדאי לבחור פתרון אסתטי. זה רצוי ככל שהחלל מסביב מושקע ויפה. ניתן למצוא גופי תאורה לחירום, שהם יפים לא פחות ממנורות איכות מרהיבות.
חוזק התאורההתאימו את ההספק ורמת התאורה לגודל החדר או לשטח שאותו תרצו להאיר סביבכם.

 

 

מאמרים נוספים

תפריט נגישות

Search
Generic filters

קטגוריות

Search
Generic filters

הצהרת נגישות עסק

  1. חנייה נגישה
    קיימת גישה ישירה לחנות מהחנייה, ללא מעליות וללא מדרגות. נא ליצור קשר לפני הגעה לחנות.

  2. ניתן ליצור קשר:
    bet.hapsanter@gmail.com
    0543131328