אמפייר חשמל וגופי תאורה מעוצבים

קנייה מאובטחת

Search
Generic filters

טרנדים בעיצוב הבית 2021 – סיכום שנה ופנים קדימה!

טרנדים בעיצוב הבית 2021 | אמפייר טכניק

מידי שנה בשנה ממציאים עיצובים חדשים לעיצוב הבית, ואלה המוצלחים יותר הופכים לטרנדים החמים של השנה. אם בכל שנה הייתה משמעות רצינית לעיצוב הבית, הרי כיום, לאחר כמעט שנתיים של קורונה, תקופה בה שהינו בבית הרבה יותר מאשר מחוצה לו, ההשקעה והמחשבה בעיצובו משמעותית הרבה יותר. אז אילו חידושים היו לנו בשנת 2021? מה היו הטרנדים בעיצוב הבית של 2021 שממשיכים איתנו לשנת 2022? הכל בכתבה זו!

תאורת פנים: זה שם המשחק

תחום תאורת הפנים לבית נחשב אף הוא למשמעותי מאוד בתחום עיצוב הבית. תאורה מעוצבת מהווה את האלמנט המשלים לכל עיצוב שבלעדיה פשוט לא יהיה מושלם. עולם התאורה העכשווי מתמקד בגופי תאורה משולבי לד, כאשר אלה מותקנים באופן בולט ומרשים. מנגד, ניתן להבחין גם בגופי תאורה סמויים ונסתרים שמייצרים אפקטים מעניינים ומאירים פינות אפלות. הצבעים של גופי התאורה העכשוויים הינם בסגנון מונוכרומטי כמו פליז וזהב מוברש. לצידם, ניתן לראות גם גופי תאורה בסגנון רטרו מלוטש שעושים קאמבק מרהיב, וכן גופי תאורה עם נורות קטנות שתורמים להארת החלל באופן מרשים.

חזרה אל הטבע – כי אין כמו טבעי

אחד מהטרנדים הבולטים בעיצוב הבית בשנת 2021 אשר נולדו למעשה עוד לפני שפרצה מגפת הקורונה, אך התעצם מאוד דווקא בזכותה, הוא טרנד החזרה לטבע. אנשים החלו להבין כי השימוש בחומרים ממוחזרים וטבעיים אינו מראה על חוסר ביכולות כלכליות, אלא להיפך. לצד הכרה זו הולך ומתפתח שיח חכם בנוגע לעיצוב בר קיימא – פשוט, נגיש ולא מתחכם. בעיצוב מסוג זה משתמשים בחומרים ירוקים וידידותיים לסביבה כמו קש. הקש התחיל דרכו מהשדה אל השטיחים הקלועים והסלסילות, ואט אט נכנס ומשתלב באלמנטים כמו טקסטיל וקירות. דוגמאות נוספות לחומרים ירוקים הן השימוש בטיח ממוחזר, חיפויי עץ ממוחזר וכן הלאה.

עיצוב הבית בצבעים טבעיים | אמפייר טכניק

צבעים רגועים ליצירת אווירה שלווה ואופטימית

טרנד נוסף בעיצוב הבית שמאפיין מאוד את שנת 2021 ומתקשר לטרנד שהוזכר קודם, הוא השימוש בגוונים שלווים ורגועים. את טרנד זה ניתן לקשר לתקופה הלא פשוטה שכולנו חווים ולמידת האופטימיות המרובה שאנו זקוקים לה כדי לעבור אותה בשפיות. צבעי פסטל עדינים כמו ורוד רך, בשילוב ברזל ועץ יוצרים יחדיו מראה הרמוני ושלם המשלב בין רכות מצד אחד לבין חדשנות עדכנית מצד שני. בנוסף, שימוש בצבעים בגווני אדמה וחול יוצרים את האווירה הנעימה הרצויה, גווני אקווה רוויים וגווני ירוק טבעיים, המשתלבים בצבעים פומפוזיים וזרחניים המביאים את השמחה והאופטימיות שאנו כה מחפשים.

קיר כוח – למראה הרמוני מושלם

בשנים האחרונות נכנס אל השוק המושג 'קיר כוח', בכל הכוח, והפך לטרנד לוהט מאוד בתחום עיצוב הפנים ביתי. המשמעות של קיר כוח הוא למעשה השקעה ועיצוב של קיר אחד בחדר והפיכתו לבולט, מעניין, שונה ומרכזי. עיצוב זה יוצר אווירה מיוחדת, שונה וייחודית לחדר כולו.

"קיר כוח" בצבע שחור | אמפייר טכניק

עיצוב הבית בסגנון סקנדינבי

העיצוב הסקנדינבי מהווה שילוב של פונקציונאליות ושימושיות יחד עם אסתטיקה ופשטות, ליצירת מראה מרשים ומתחכם. ישראליים רבים החלו להעדיף סגנון זה ולכן ניתן לראותו בבתים רבים. כאמור, למרות פשטות העיצוב הסקנדינבי, הוא גם מתחכם מעט. על כן, כדאי לשים לב למספר פרטים חשובים:

  • פונקציונאליות – חשוב להקפיד על שילוב של רהיטים וחפצים שימושיים אשר בהם אפשרויות אחסון והם ניתנים לפירוק בקלות.
  • פלטת צבעים מדויקת – השימוש בצבעים חייב להיות מדויק ועל בסיס גוונים בהירים כמו שמנת, אפרפר ולבן לצד צבעי פסטל עדינים.
  • שילוב חומרים טבעיים – אחד מעמודי היסוד של העיצוב הסקנדינבי הוא שימוש בחומרים טבעיים כמו עץ, צמר, טקסטיל לא מעובד ובטון חשוף.

עיצוב הבית עם אמפייר טכניק

אמפייר טכניק, חנות תאורה וחשמל בצפון הארץ, מעצבים לכם את הבית! באתר שלנו תוכלו למצוא תאורת פנים לבית, אקססוריז וריהוט לבית ולגינה במגוון צבעים, צורות, סוגים וסגנונות. מדי פעם היכנסו לאתר והתעדכנו במבצעים ומוצרים חדשים

מאמרים נוספים

תפריט נגישות

Search
Generic filters

קטגוריות

Search
Generic filters

הצהרת נגישות עסק

  1. חנייה נגישה
    קיימת גישה ישירה לחנות מהחנייה, ללא מעליות וללא מדרגות. נא ליצור קשר לפני הגעה לחנות.

  2. ניתן ליצור קשר:
    bet.hapsanter@gmail.com
    0543131328