אמפייר חשמל וגופי תאורה מעוצבים

קנייה מאובטחת

Search
Generic filters

תאורת בוהו שיק עם מנורת תליה מקש – המדריך

תאורת בוהו שיק עם מנורת תליה מקש - מדריך | אמפייר וכניק

תאורת בוהו שיק

מעוניינים ליצור אווירת בוהו שיק בבית בעזרת התאורה או להשלים את המראה? למנורות קש יש יופי וחן מיוחדים משלהן. הן בעלות סגנון ייחודי, עם אופי טבעי, ביתי, פשוט וחם. כיצד תתאימו את מנורת הקש לעיצוב של הבית? הנה כמה נקודות חשובות שכדאי לכם לחשוב עליהן.

מנורות תליה קש מעניקות פשטות ומראה של חלל מעוצב ללא מאמץ

בעיצוב התאורה בחלל כלשהו, אחת ההחלטות החשובות ביותר, היא היכן למקם את מקורות האור השונים. באופן טבעי, התקרה היא המועמדת הראשונה לכך. אם תתלו מנורה תליה קש, תקבלו מיד דומיננטיות ויזואלית שלה בחדר אשר יעניק לו מראה חמים וביתי, בלי להתאמץ יותר מדי.

פשוט אבל בולט

"סלט" סגנונות, בדרך כלל לא עובד טוב ומוטב מבחינה זו ללכת על פשטות. לכן, כלל אצבע פשוט, הוא לנסות ולהתאים את המנורה שאתם בוחרים לשילוב טבעי בעיצוב הקיים של החלל הספציפי שעבורו היא מיועדת והן לעיצוב המבנה כולו.

מנורת קש תלויה – פרמטרים טכניים חשובים

מדובר על נקודות מפתח דוגמת גודל גוף התאורה, עוצמת המנורה שבתוכו וגוון האור שלה. יש לשים לב שלרוב מנורות קש הן מצד אחד סגורות ומצד שני בעלות חורים בדפנות ולכן כן נותנות לאור לצאת מהן החוצה. לכן, כשאתם בוחרים מנורת קש תלויה תחשבו על רמת האינטימיות שאתם רוצים לייצר. באם תבחרו מנורה סגורה שאינה מנורת קש, קחו בחשבון שרמת התאורה בחדר תהיה קטנה יותר.

סגנון בוהו שיק בבית עם תאורה

מנורת קש תליה עשויה להיות אחד הדברים הראשונים, שעליהם יחשוב מי שמעצב בסגנון "בוהו שיק". במה מדובר? Boho-chic הוא כינוי מקובל לסגנון עיצוב, אשר מקבל השראתו משנות השישים ומקורות נוספים. השם עצמו קשור למילה "בוהמייני". אין הגדרה אחת חד משמעית לגבי מה שכלול בסגנון זה, אבל אלמנטים שבולטים בו במיוחד, הם ריהוט מחומרים טבעיים ומסורתיים ואסתטיקה שמבוססת על פרחים, צמחים וצבעים ניטרליים. התוצאה המתקבלת, היא חלל בעל אפקט חם, נעים, מזמין ומרגיע. אם תרצו חדר בעיצוב "בוהו שיק", בחירה במנורת קש תבטיח שלא תטעו. זאת, לצד אלמנטים בעלי אופי דומה, דוגמת מנורות, סלים או קערות, אשר עשויים למשל מהחומר הטבעי ראטן.

מנורת קש - תאורת בוהו זיק | אמפייר טכניק

אמפייר טכניק חשמל ותאורה – מקצוענות וניסיון

עם וותק של כ-20 שנה, חברת אמפייר חשמל וגופי תאורה מעוצבים היא בית מסחר מוביל בתחום התאורה, ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. החברה משווקת מוצרי איכות ממיטב החברות הבינלאומיות, בהן Philips, Eurolox, ,Gewiss Nisko, Osram ועוד. המוצרים כוללים מוצרי תאורת פנים וחוץ, לצד פתרונות משלימים כגון ריהוט בית וגן, מוצרי חשמל לבית, אוורור וחימום, כלי בית ועוד. כל הקטלוג של החברה זמין לרכישה דרך האתר.

מאמרים נוספים

תפריט נגישות

Search
Generic filters

קטגוריות

Search
Generic filters

הצהרת נגישות עסק

  1. חנייה נגישה
    קיימת גישה ישירה לחנות מהחנייה, ללא מעליות וללא מדרגות. נא ליצור קשר לפני הגעה לחנות.

  2. ניתן ליצור קשר:
    bet.hapsanter@gmail.com
    0543131328